اندروید موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اندروید موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اندروید موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اندروید موزیک / دانلود آهنگ های جدید

Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.6 + data

modern-combat-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Modern Combat 4: Zero Hour بازی شماره یک تیراندازی اول شخص با فصلی جدید بازگشه تا مرزهای بازی موبایل را حتی بیش از پیش به جلو براند. در پی آغاز جنگ هسته‌ای، تنها شانس موجود برای جلوگیری از نابودی جهانی در دستان تعدای از سربازان ممتاز است که باید با تعیین موقعیت یک گروه تروریستی خطرناک، رهبران دنیا از دست آن‌ها نجات دهند.

ویژگی‌ها:

میدان جنگ را با استفاده از یک سیستم حرکت تاکتیکی جدید از آن خود کنید

بهترین بازی تیراندازی اول شخص را با گرافیک و صدای کنسول مانند بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید

شخصیت خود را با استفاده از سیستم رتبه دهی جدید به بالای جدول هدایت کنید  ادامه مطلب ...

Mutants: Genetic Gladiators v4.64.125204

Mutants-Genetic-Gladiators

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 به عنوان یک کاپیتان تازه استخدام شده از مهارت های خود استفاده نموده و گلادیاتورهای متعددی را آموزش دهید . به آن ها شیوه درست حمله کردن و نحوه مهار حملات را آموزش داده و در واقع آن ها را برای یک نبرد سهمگین آماده کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Mutants: Genetic Gladiators می باشند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی سیستم

بهبود عملکرد بازی  ادامه مطلب ...

Hands v1.0

 100500-Hands

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما بازی های زیادی را امتحان کرده اید ؟ آیا بازی Flappy Bird را بر روی گوش خود نصب نموده اید ؟ اگر این طور فکر می کنید که هیچ چیز دیگر نمی تواند شما را تحت تاثر قرار بدهد سخت در اشتباهید ! اگر به دنبال چالش های بیشتری هستید بدون شک ۱۰۰۵۰۰ Hands می تواند شما را شگفت زده نماید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گیم پلی هیجان انگیز آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود چالش های بیشتر در بازی

گیم پلی هیجان انگیز و جذاب

گرافیک خیلی خوب  ادامه مطلب ...

Soldier of Glory Halloween Pro v1.3.6

Soldier-of-Glory-Halloween

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Soldier of Glory Halloween Pro یک بازی استراتژیک است که به طور واقع‌گرایانه میادین جنگ اروپایی در جنگ جهانی دوم را برای شما به نمایش می‌گذارد. پیش‌زمینه این بازی از فرود در ساحل نرماندی در سال ۱۹۴۴ شروع می‌شود و تا پیروزی نهایی همه میادین اروپایی ادامه می‌یابد. شما در این بازی به عنوان یکی از فرماندهان متفقین باید لشگر خود را هدایت کنید.

ویژگی‌ها:

اسلحه‌های واقعی استفاده شده در جنگ جهانی دوم

ظهور دوباره جنگ‌های اروپا

۲۷ مدال برای کسب کرد

۶ نوع مختلف موقعیت دفاعی و پشتیبانی هوایی  ادامه مطلب ...

Sight Words Games & Flash card v1.70

Sight-Words-Games-&-Flash-card

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Sight Words Games & Flash card یک برنامه فلش کارت و بازی با کلمات برای کودکان است که با استفاده از آن می‌توانید کلمات مختلف را به کودکان خود بیاموزید. این بازی برای کودکان در سنین قبل از مدرسه، مهد کودک و کلاس اولی‌ها مناسب است. این دارای ۶ نوع بازی با کلمات است که شامل ماشین کلمه‌سازی، املاء، تطبیق کلمات، بازی حافظه، ابزارها و کارت‌های فلش می‌باشد. در این بازی می‌توانید کلمات مختلف را به صورت دسته‌بندی برای تمرین انتخاب کنید. این برنامه را نصب کنید و از پیشرفت کودکتان لذت ببرید.  ادامه مطلب ...

Robot Squad Live Wallpaper v1.0.1

 Robot-Squad-Live-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر طرفدار داستان های علمی و تخیلی هستید بدون این شک والپیپر لایو Robot Squad Live Wallpaper شما را شگفت زده خواهد کرد . این والپیپربا به نمایش در آوردن رباتی زیبا بر روی صفحه نمایش اندروید شما می تواند محیطی زیبا و البته تکنولوژیکی را برایتان فراهم آورد . دقت داشته باشید که این تصویر زمینه فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . لازم به ذکر است که انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن انیمیشن های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد مجموعه  ادامه مطلب ...

Sunshine Bay v1.11 – Unlimited

Sunshine-Bay

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا روزهای آفتابی دریای آبی را از دست داده اید ؟ Sunshine Bay شما را به یک جزیره گرمسیری می برد . تعطیلات فرا رسیده و اکنون باید همه چیز را برای مسافران آماده کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت هتل های لوکس و بسیار شیک توریست های متععدی از کشورهای مختلف جذب نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا برای دیدن دوستان خود به سایر جزیره ها سفر نمایید . مراکز تفریحی متعددی را ایجاد نموده و ساختمان های بلندی بسازید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ماموریت های متعدد ، ساخت بهشت گرمسیری و مشاهده جزیره همسایگان اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی  ادامه مطلب ...

Galcon Fusion v1.0.16.1

 Galcon-Fusion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

کهکشان تسخیر شده است ، به طوری که تا به اکنون این فاجعه پیش نیامده بود ! در بازی Galcon Fusion شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با ارسال swarms  سیاره دشمنان را نابود کرده و آن ها را شکست دهید . با نابود کردن دشمنان جهان را از آن خود کنید ! پس از اتمام بازی این امکان را خواهید داشت تا رتبه خود را با دوستان به اشتراک بگذارید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی به صورت چند نفره و آنلاین

اشتراک گذاری امتیازات با دوستان

گرافیک بسیار خوب و باور نکردنی

گیم پلی هیجانی و جذاب  ادامه مطلب ...

Vignette v2014.06

Vignette

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده از برنامه Vignette (ad-free) می‌توانید بیش از ۷۰ فیلتر با قابلیت سفارشی سازی و ۵۰ قاب متنوع را با انواع ترکیبات مختلف به‌کار ببرید تا هر نوع افکتی که میخواهید بر روی تصاویر اعمال شود. این برنامه دوربین دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله زوم دیجیتال، گذشت زمان، تایمر و غیره می‌باشد.

ویژگی‌ها:

افکت‌های عکس‌های قدیمی و کلاسیک

فوکوس لمسی با امکان استفاده از فلش

عکس‌برداری با حداکثر رزولوشن دستگاه اندرویدی شما

زوم دیجیتال ۱۰ برابر

استفاده از دکمه کم و زیاد صدا برای گرفتن عکس   ادامه مطلب ...

Portal Icon Pack v1.0

 Portal-Icon-Pack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Portal Icon Pack شامل ۵۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که با حالت های مختلفی عرضه شده اند . به کمک این مجموعه قادر خواهید بود صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را سفارشی سازید . علاوه بر آیکان های موجود ، بیش از ۲۰ تصویر زمینه هم در این بسته وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با لانچرهای Nova  ، Apex  ، ADW  و Next  سازگاری دارد . 

ویژگی های اصلی:

وجود ۵۰۰ آیکان منحصر به فرد

وجود ۲۰ تصویر زمینه شیک

پشتیبانی از بیشتر لانچرها  ادامه مطلب ...

Critical Strike Portable v3.582

Critical-Strike-Portable

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Critical Strike Portable تجربه بازی نوستالژیک کانتر را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی فراهم می‌کند. از کنترل‌های نرم با قابلیت سفارشی سازی لذت ببرید و این بازی چند پلت‌فرمه تبراندازی اول شخص را در مقابل بازیکنان دیگر از طریق اینترنت با پلت‌فرم‌های مختلف بازی کنید.

ویژگی‌ها:

بازی تیراندازی اول شخص سه بعدی چندنفره (با استفاده از شبکه محلی و یا اینترنت)

قابلیت بازی به صورت تک‌نفره در مقابل ربات‌ها

تنظیمات مختلف با قابلیت‌های سفارشی سازی زیاد

ده‌ها نقشه منحصربه‌فرد  ادامه مطلب ...